dimanche 8 janvier 2023

🌸206🌸

Moi je veux vivre, rire, libre, je suis une femme de couleurs vives et ça veut dire tout ça
Moi je veux vivre, rire, libre, je suis une femme de couleurs vives et ça veut dire tout ça

☺Sponsors ☺ 

• Outfit : YoUnique Couture - Amanda @ Designer Showcase untill January 25th after @ Mainstore 

• Eyes : Profect - Sytess Eyes @ Mainstore 

• Poses : La plume - Collection Simone @ Mainstore 

• Nails : Rev'Art - Color No2 @ Mainstore

☺ Other Credits ☺ 

• Body : Legacy - Special Edition 1.5 

• Head : Lelutka - Ceylon Evo X

• Skin : Nar Mattaru - Freyja Skin {Sand} 

• Hair : Ade - Lia Hairstyle (group gift)

• Lips : Delicatta - Jessie Lipstick*

• Eyeshadows : WarPaint - Esteem eyeshadow

☺ Decor & Poses ☺

• Decor : -

☺ Informations ☺ 

• Land : Butter

• Photographer : AslinnReve

• Model : AslinnReve

• Music : De couleurs vives

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

🌸612🌸

  🌻YoUnique Couture🌻Nives🌻La Plume🌻 🌹YoUnique Couture - Viola @ Swank 🌹Nives Nails - Astra @ Bumbum Event 🌹La plume - Collection Alex...